پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی | academy | 13516

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی | رده محصول: روانشناسی و علوم تربیتی | آیدی فایل: 13516 | برچسب های فایل: پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی;چاچوب مبانی نظری مشتری گرایی;پیشینه پژوهش مشتری گرایی;پیشینه پژوهش ;مبانی نظری مشتری گرایی در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی است و با وجود اين كه پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی زنگ خطر را توي سر خودش پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی كه همسرش اشتباه مي كرده و پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی اينكه حق با خود اوست، چند پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 26صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

رد پای اندیشه بازارگرایی را می­توان در اوایل دهه پنجاه میلادی یافت، زمانی که پیتر دراکر(1954) مشتری را پایه و اساس سازمان­ها عنوان کرد و آن را برای حیات سازمان­ها ضروری دانست. اظهارات دراکر توسط لویت(1960) مورد حمایت قرار گرفت. او نیز قاطعانه معتقد بود که برآورده کردن نیازهای مشتریان باید به عنوان هدف اصلی بنگاه­های تجاری مورد توجه قرار گیرد. سایر نویسندگان بعداً این ایده را به نام ((مفهوم بازاریابی)) گسترش دادند. از آن زمان به بعد، صاحب نظران ومدیران زیادی این فلسفه تجاری مشتری مدار را جزء تفکیک ناشدنی مدیریت روزانه خود قرار دادند(رجوعی،1387).کوهلی و جاوروسکی مفهوم بازاریابی را به عنوان فلسفه یا روش تفکری که تخصیص منابع و فرموله سازی استراتژی­های سازمان را هدایت می­سازد تعریف نموده و فعالیت­هایی شامل شناسایی و برآوردن نیازها وخواسته­های مشتریان، تمرکز بر تحقق اهداف سازمان در حین برآورده ساختن نیازهای مشتری و نیز انسجام تمامی نواحی وظیفه­ای جهت کسب اهداف سازمان از طریق پاسخ صحیح به خواسته­های مشتریان را به عنوان فعالیت­هایی جهت کاربردی سازی مفهوم بازاریابی معرفی کرده و سازمانی که در اجرای این فعالیت­ها می­کوشد، سازمان بازارگرا نامیدند(نایب زاده و حیدرزاده، 1388). نارور و اسلاتر بیان کردند که قلب بازارگرایی، مشتری­گرایی است. شرکت­هایی که می­خواهند بازارگرا باشند باید بدانند که نیازهای فعلی و آتی مشتریانشان چیست تا بتوانند برای آنان ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنند. آنها نه تنها بر رضایت مشتریان تأکید کردند بلکه بر ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان از طریق افزایش مزایای خریدار یا کاهش هزینه­های او تأکید ورزیدند. همچنین آنها معتقد بودند که کارکنان در سازمان­های بازارگرا توجه زیادی به کیفیت ارائه خدمات می­کنند. کارکنان چنین سازمان­هایی وقت زیادی را با مشتریان خود می­گذرانند. تمایل به خلق ارزش ممتاز برای مشتریان و دستیابی به مزیت پایدار رقابتی یک کسب وکار را به سمت خلق و حفظ فرهنگی هدایت می­کند که برانگیزاننده رفتارهای معینی باشد؛ بازارگرایی فرهنگ سازمانی است که بصورت کارآ و اثربخش به خلق رفتارهای ضروری جهت ایجاد ارزش ممتاز برای مشتریان و در نتیجه عملکرد برتر کسب و کار می­انجامد(همان). شاپیرو(1988) مشتری­گرایی را این گونه تعریف می­کند: انتشار اطلاعات در مورد مشتریان در سراسر سازمان، تدوین استراتژی­ها و سیاست­های میان وظیفه­ای برای برآوردن نیازها، و دستیابی به حس تعهد گسترده سازمان به این طرح­ها.کوهلی و جاواروسکی (1990) اظهار می­کنند مشتری­گرایی نشان­دهنده میزانی است که اطلاعات مشتری به وسیله واحدهای سازمانی جمع­آوری شده و مورد استفاده قرار می­گیرد.نارور و اسلاتر(1990) بیان می­کنند که مشتری­گرایی فرهنگ سازمانی است که بطور کارآمد و مؤثر رفتارهای ضروری برای خلق ارزش برتر برای خریداران را ایجاد می­کند.

منابع فارسی:

ابزری، مهدی؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید؛ قربانی، حسن(1388). تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد کسب وکار در صنعت هتلداری. چشم انداز مدیریت، شماره 31، 42-25.

اعرابی، سید محمد؛ فتح اللهی، افشین؛ اسدزاده، عبدالله.(1388). رویکردی نوین از دیدگاه مبتنی بر منابع به استراتژی سطح شرکتی در شرکت های مادر. مدیریت توسعه و تحول، شماره 3، 7-1.

آقازاده، هاشم؛ مهرنوش، مینا(1389). مقیاس بومی بازارگرایی بانک های تجاری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 2، 143-119.

ایران زاده، سلیمان؛ برقی، امیر(1388). رتبه بندی و ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل مؤلفه های اصلی(PCA). پژوهشگر فصلنامه مدیریت، شماره 14، 61-47.

جعفرپور، محمود.(1391). تبیین و ارزیابی مدل رابطه دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی. کاوش های مدیریت بازرگانی، سال چهارم، شماره 7، 53-20.

حاجی پور، بهمن و مؤمنی، مصطفی(1388). بازشناسی رویکرد منبع محور نسبت به منابع سازمان و مزیت رقابتی پایدار مورد مطالعه: شرکت تولیدی ساران. اندیشه مدیریت، سال سوم، شماره اول، 102-77.

حاجی پور، بهمن؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی؛ شمسی گوشکی، سجاد(1391). تبیین استراتژی محصول-بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار. کاوش های مدیریت بازرگانی، سال چهارم، شماره7، 87-54.

حافظ نیا، محمدرضا(1387). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت.

حمیدی زاده، محمدرضا؛ خیرخواه عسکرآباد، محمد رضا(1391). بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنایع پتروشیمی ایران. کاوش های مدیریت بازرگانی، سال چهارم، شماره 8، 45-30.

خاکی، غلام رضا (1379). روش تحقیق با رویکرد پایانامه نویسی. تهران: انتشارات علمی.

دلاور، علی(1391). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد.

دهقان، نبی اله؛ دهقان، فاطمه؛ فتحی، صمد(1391). تبیین و تعامل راهبرد قابلیت های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار. مطالعات مدیریت راهبردی، شماره9، 150-128.

دیواندری، علی؛ سید جوادین، سیدرضا؛ نهاوندیان، محمد؛ آقازاده، هاشم(1387). بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد بانک های تجاری ایران. تحقیقات اقتصادی، شماره ، 17-4.

منابع لاتین:

Abernathy W.J. Utterback J.M.(1978). Patterns of industrial innovation. Technology Review 80 40–7.

Adler P. S. Kwon S. W. (2002). Social capital: Prospects for a new concept. Academy of Management Review 27(1) 17–40.

Akdeniz M.B. Gonzalez-Padron T. Calantone R.J.(2010). An integrated marketing capability benchmarking approach to dealer performance through parametric and nonparametric analyses. Industrial Marketing Management 39 150–160.

Ansoff H.I.(1965). Corporate Strategy. NewYork: MacGraw-Hill.

Appiah-Adu K. Singh S.(1998). Customer orientation and performance: a study of SMEs. Management Decision 36(6) 385-394.

Arino A. De la Torre J. Ring P.S. (2001). Relational quality: managing trust in corporate alliances. California Management Review 44(1) 109-131.

Armstrong J. S. Collopy F.(1996). Competitor orientation: Effects of objectives and information on managerial decisions and profitability. Journal of Marketing Research 33(2) 188−199.

Augier M. Teece D. J. (2009). Dynamic capabilities and the role of managers in business strategy and economic performance. Organization Science 20(4) 410-421.

Augusto M. Coelho F.(2009). Market orientation and new-to-the-world products: exploring the moderating effects of innovativeness competitive strength and environmental forces. Industrial Marketing Management 38(1) 94–108.

Auw E.(2009). Human Capital Capabilities and competitive Advantage. International Review of Business Research Paper 5(5). 25-36.

Avlonitis G.V. Gounaris S. P.(1997). Marketing orientation and company performance—Industrial vs. consumer goods companies. Industrial Marketing Management 26(5) 385−402.

👇محصولات مشابه با پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی👇

پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مت آمفتامین پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری كیفیت زندگی پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی مبانی نظری مشتری گرایی پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری نوآوری گرایی پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کمال گرایی مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی وفاداری مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی رضایت مشتری

👇محصولات تصادفی👇

طرح توجیهی فرآوری و بسته بندی ماهی خواب و مرگ و مقایسه‌ی آن دو بررسی مالی شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن تحقیق هندسه بردارها نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب دانلود پاورپوینت مروری بر پردازش اطلاعات و سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهره وری پروژه کارآفرینی بازیافت مواد پلاستیکی تولید نایلون و چاپ روی آن پروژه کارآفرینی کارگاه تولید روغن دانه انگور پاورپوینت بررسی تاریخ مصرباستان پروژه کارآفرینی شركت آب معدنی كوهسار پاورپوینت دانستنی هایی درباره بیماری کبد چرب + روش های تشخیص و درمان پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود مبانی نظری و پیشینه تاریخی گردشگری در جهان روش تحقیق راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی

👇کلمات کلیدی👇

پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی;چاچوب مبانی نظری مشتری گرایی;پیشینه پژوهش مشتری گرایی;پیشینه پژوهش ;مبانی نظری مشتری گرایی