روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال | academy | 14264

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال | رده محصول: روانشناسی و علوم تربیتی | آیدی فایل: 14264 | برچسب های فایل: مقایسه میزان هیجان خواهی در افراد معلول;افراد معلول;هیجان خواهی;مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم هیجان;مبانی نظری مفهوم هیجان;پیشینه تحقیق مفهوم هیجان در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال است و با وجود اين كه روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال زنگ خطر را توي سر خودش روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال كه همسرش اشتباه مي كرده و روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال اينكه حق با خود اوست، چند روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال

بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تقدیر و تشکر

فصل اول- طرح تحقیق :

پیشگفتار

مقدمه

ضرورت تحقیق

هدف های کلی و آرمانی تحقیق

فرضیه های تحقیق

سوالات ویژه تحقیق

تعریف موضوع تحقیق

خلاصه ای از سایر فصل ها

فصل دوم – سابقه موضوع تحقیق :

مفهوم هیجان

تعریف هیجان

نظریه های هیجان

نظریه جیمزلانگه

انتقاد به نظریه جیمزلانگه

نظریه کنون- بارد

نظریه واتسون درباره هیجان

نظریه روانکاوری

نظریه فعال سازی

نظریه فرایند متضاد

دیدگاه ماندلر

نظریه بازخورد

روابط میان هیجان ها

شدت هیجان

شدت فعال سازی هیجان

شدت تحریک هیجانی

سطح بهینه خیزش هیجان

پایایی هیجان

سایر جنبه های هیجانی

مغز و هیجان

جنبه های فیزیولوژیک احساسات و هیجان ها

هیجان و برانگیختگی دستگاه عصبی خودمختار

آیا انگیزه های هیجانی اساسی فیزیولوژی متفاوتی دارند؟

عناصر تجربه های هیجانی

ارتباط میان مراحل فیزیولوژی هیجان

طبقه بندی هیجان ها و ابعاد آن

اختلالات ابزار هیجانی

ارتباط بین انگیزش و هیجان

هیجان و ارتباط غیرکلامی

سابقه موضوع تحقیق

معلولی

معلول کیست و معلول چیست؟

معلولیت بینایی

خلاصه تحقیقاتی که در زمینه نابینایی در جهان صورت گرفته است

تحقیقی در مورد تظاهرات هیجانی یک کودک نابینا

معلولین حرکتی

خلاصه تحقیقاتی که در زمینه معلولین حرکتی در جهان صورت گرفته است

فصل سوم – روش تحقیق

روش تحقیق و جامعه آماری

نمونه مورد تحقیق

ابزار تحقیق

متغیر مستقل

متغیر وابسته

روش آماری

فصل چهارم- جداول آماری

جداول آماری تحقیق

فصل پنجم- نتیجه گیری

نتیجه گیری و تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

فصل ششم- خلاصه تحقیق و پیشنهاد ها

خلاصه تحقیق و نتایج آن

پیشنهادات

محدودیت های تحقیق

پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

فهرست منابع فارسی

فهرست منابع لاتین

استفاده از پایان نامه

پیوست 1 فرمول های مورد استفاده در تحقیق

پیوست 2 جدول نمرات بدست آمده

پیوست 3 تست مورد استفاده

فصل اول

طرح تحقیق

پیشگفتار :

انسان از هنگام تولد در میان شبکه ای از روابط متقابل اجتماعی به سر می برد و جامعه و فرهنگ در جهت دادن به کوشش های تربیتی نقش اساسی دارند.

احساس و هیجان یکی از جالبترین و بحث انگیزترین موضوعاتی هستند که از گذشته ای بسیار دور تاکنون ذهن انسان را به خود مشغول داشته اند. بشر، از دیرباز تاکنون در کاوش یافتن شیوه هایی بوده است نا با یاری آنها به آرامش و خوشبختی دست یافته و خود را از چنگال ترس، اضطراب، غم و اندوه برهاند.

هیجان ها همیشه مورد توجه کامل انسان بوده اند. زیرا در هر تلاش و هر اقدام مهم بشری حالات هیجانی به طریقی دخالت دارند. تقریباً بزرگ از ارسطو گرفته تا اسپنوزا[1]، ازکانت[2]، تادیونی[3]، ازبرگسون[4] و تاراسل[5] همگی در مورد ماهیت هیجان ها اندیشه اند. در مورد ریشه ها، نمودها، اثرات و جایگاه آنها در نظام طبیعی زندگی انسان تفکر کرده اند و نظریه هایی ارائه داده اند.

حکمای اسمی به اهمیت بعضی هیجان های خاص مرتبط با تجربه مذهبی افراد پی برده اند و پرورش این هیجانات را به طور غیرمستقیم و راس برنامه تربیت مذهبی قرارداده اند. نویسندگان، نقاشان و موسیقی دانان همواره سعی کرده اند برای تحریک احساسات افراد و تاثیر گذاشتن برآنان از طریق ارتباط های سمبلیک به هیجان ها متوسل شوند.

پیشرفت های نیم قرن اخیر در زمینه روانکاوی، روانشناسی بالینی و جلب روان شی نقش هیجان را در سلامت و بیماری افراد به طور دقیق مورد توجه قرار داده اند.

مقدمه:

به جرأت می توان گفت که هیجانات لذت بخش یا مثبت در زندگی انسان به طور کلی درست به همان اندازه مهم و متنوع هستند که هیجانات ناگوار یا منفی، مگر آن که برداشتی بسیار بدبینانه از زندگی داشته باشیم.

در اجتماع ها گرو وسیعی از کودکان و بزرگسالان هستند که به گونه ای خاص از جنبه های فکری، حسبی، عاطفی، هیجانات و یا ویژگیهای رفتاری با دیگر همسالان خود تفاوت دارند. این افراد به کمک ویژه ای نیاز دارند تا استعداد های نهائی خود را به شکلی مطلوب شکوفا سازند.

تشخیص نیازهای ویژه این کودکان و بزرگسالان از جانب مربیان و افراد عادی به یک رشته طرح و برنامه ریزی ویژه منتهی می شود، که از جهات مختلف کمک موثری به این گروه است.

برای معرفی نوجوانانی که خصوصیاتشان مانع می شود با بهره گیری از امکانات آموزشی معمول مداریش به صورت طبیعی رشد کنند واژه های متعددی استفاده شده است. ولی واژه ای که امروزه بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد واژه معلول و یا (handrcapped) می باشد و البته عده زیادی از متخصصان بر این عقیده هستند که واژه معیوب impaired و ناتوان disabled است که به افرادی اطلاق می شود که دارای نقص عضو هستند لذا کاربرد واژه معلول چندان صحیح نیست.[6]

در عین حال اگر بتوان گفت كه هیجان‌ها در سگ‌ها، گربه‌ها و سایر موجودات زنده و نیز انسان‌ها قابل تشخیص است باید دانست كه در قشر معلول جامعه نیز عامل وجود دارد و همین احساسات هیجانی است كه سبب ایجاد برخی رفتارها در آنها می شود و ما نمی‌توانیم بر روی یك ردة تكاملی خطی كشیده و نتیجه گیری كنیم، كه از آن رده به بعد دیگر هیجانی وجود نخواهد داشت.

بدون شك تأثیر هیجانها است و نوجوان در این سن باشد هیجان و تكامل احساس و رشد عقل مواجهه است و بیشتر تابع هیجان است تا عقل سلیم.

👇محصولات مشابه با روش تحقیق بررسی و مقایسه میزان هیجان خواهی در دختران و پسران معلول حرکتی و نابینا در گروه سنی 18-15 سال👇

روش تحقیق بررسی مشکلات دختران نابینا پاورپوینت ضوابط و مقررات شهرسازی برای افراد معلول جسمی حرکتی بررسی علل فرار دختران و پسران از خانه مقیاس هیجان خواهی ماروین زاکرمن رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان رابطه سبك اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان طرح آماری اثبات فرضیه علاقه دختران به تحصیل بیشتر از پسران می‌باشد روش تحقیق و پیشینه پژوهش بررسی مقایسه هوش و هیجان كودكان عادی و كودكان كار و خیابان مقاله بررسی تأثیر پشت گرد بر روی میزان انعطاف پذیری در دختران دانشجو

👇محصولات تصادفی👇

بررسی تاثیر شیوه‌های فرزند پروری بر رشد اجتماعی كودكان مقاله عدد طلایی نقش فیزیک در پزشکی تحقیق درباره فرآیند تولید كنسرو و رب گوجه فرنگی تجلی اوصاف امام علی در ادب فارسی راههای برطرف کردن رفتار ناپسند در دانش آموزان طرح مالی سیستم انبار و خرید در شركت تجهیزات ایمنی راهها مقاله حسن نیت در مباحث حقوقی پاورپوینت معماری دیجیتال تحقیق بررسی آناتومی خودمختاری (فیزیولوژی ورزشی) مقاله بررسی استفاده از امواج ماورای صوت در نابودی لخته های خونی گزارش كارآموزی شناخت موتورها در فنی و حرفه ای تحقیق مودم تحقیق در مورد هرزنامه پاورپوینت بررسی کاویتاسیون

👇کلمات کلیدی👇

مقایسه میزان هیجان خواهی در افراد معلول;افراد معلول;هیجان خواهی;مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم هیجان;مبانی نظری مفهوم هیجان;پیشینه تحقیق مفهوم هیجان