تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور | academy | 2074

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور | رده محصول: مدیریت | آیدی فایل: 2074 | برچسب های فایل: تأثیر ;سیاست صحیح ;قیمت گذاری;كالاها و خدمات گردشگری;جذب گردشگران خارجی;پروژه ;پژوهش;مقاله ;تحقیق;جزوه;دانلود پروژه ;دانلود پژوهش;دانلود مقاله ;دانلود تحقیق;دانلود جزوه در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور است و با وجود اين كه تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور زنگ خطر را توي سر خودش تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور كه همسرش اشتباه مي كرده و تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور اينكه حق با خود اوست، چند تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور

به نام خداوند بخشاینده مهربان

مقدمه:

قیمت یكی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد. و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یك عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت كردن، یك عامل تعیین كننده است. شركتی كه می خواهد به طور مؤثر رقابت كند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یك سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید. این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است.

با آزادسازی نسبی قیمتها در ایران، این عنصر آمیخته بازاریابی جهانگردی از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده است. با توجه به وضعیت اقتصاد كشور و عدم تعادل بین عرضه و تقاضا و نامناسب بودن سیستم توزیع، تفاوتهای زیادی بین قیمتهای خدمات و كالاهای عرضه شده فروشندگان مختلف وجود دارد كه عامل منفی و نامناسبی جهت جذب جهانگردان بیشتر محسوب می شود. لذا قیمت گذاری بایستی شدیداً مورد توجه سازمانهای مسئول جهانگردی كشور و سایر مؤسسات مرتبط با قیمت گذاری قرار داشته باشد. قطعاً پژوهش و تحقیق در جهت ایجاد زمینه مناسب برای پرداختن به این مهم از یك دیدگاه علمی كمك خواهد نمود.

عنوان پژوهش

با توجه به اینكه عدم استفاده از شیوه صحیح قیمت گذاری در صنعت جهانگردی تأثیر نامطلوبی بر جذب جهانگردان خارجی داشته است لذا عنوان پژوهش به شرح زیر بیان می شود.

«تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور»

اهمیت پژوهش

یكی از مهمترین موضوعات در خرید، قیمت كالاهاست. با شناسایی عوامل بازار روزبه روز نقش قیمت و سیستم قیمت گذاری آشكارتر می شود. اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یك عامل است ولی از لجاظ توانایی رقابت كردن، یك عامل تعیین كننده است. در واقع قیمت گذاری و رقابت بر سر قیمت نخستین مسئله ای است كه بسیاری از مدیران بازاریابی با آن روبرو می شوند.

اگر جهانگردان احساس كنند كه قیمت كالاها برای آنان بیشتر از بهای متعارف و منصفانه محلی است، مسلماً از این مسأله آزرده شده و آنرا عملی غیراخلاقی قلمداد می كنند ضمناً چون جهانگردان بهای اجناس را در فروشگاههای مختلف پرسش كرده و با هم مقایسه می نمایند بهتر آن است كه قیمتها عادلانه تعیین شده و حتی المقدور یكنواخت باشد. بایستی توجه نمود كه صنعت جهانگردی همواره رقابتی باقی خواهد ماند. جهانگردان نه تنها قیمتهای پایین تر (در صورت برابر بودن سایر عوامل) را جستجو می نمایند، بلكه از آژانسهایی كه قیمت های بالا را مطالبه می كنند نیز به شدت ناراحت خواهند شد.[1]

بررسی های انجام شده نشان می دهد كه 44% از بازدیدكنندگان از هزینه های حمل و نقل در جمهوری السامی ایران ناراضی بودند، 54% از مجموع اعضای گروه نمونه از هزینه مراكز اقامتی در جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با كیفیت آن اظهار نارضایتی نموده اند. اطلاعات به دست آمده حاكی از آنست كه 66% از بازدیدكنندگان از هزینه غذا و نوشیدنی در جمهوری اسلامی ایران راضی و 34 درصد از آن ناراضی بوده اند 62% از مجموع گروه نمونه از هزینه صنایع دستی ایران اظهار رضایت نموده اند درحالیكه 38% آن را غیررضایت بخش اعلام كرده اند بررسی همین اطلاعات نشان می دهد 4% از بازدیدكنندگان از هزینه های صنایع دستی را اصلاً رضایت بخش نیست و 10% آن رضایت بخش نیست اعلام نموده اند لازم به توضیح است كه دقیقاً به میزان 62% از بازدیدكنندگان نیز از كیفیت صنایع دستی اظهار رضایت كرده اند. و در نهایت مقایسه نظرات جهانگردان در زمان ورود و خروج از كشور در مورد هزینه خدمات توریستی در ایران نشان می دهد كه در زمان ورود جهانگردان به ایران 30% از آنان از هزینه خدمات توریستی در ایران و بر اساس اطلاعاتی كه داشته اند راضی نبوده اند، بررسی همین اطلاعات در زمان خروج جهانگردان از كشور حاكی از آنست كه به طور متوسط 5/42% از آنان از هزینه خدمات ارائه شده اظهار نارضایتی كرده اند.[2]

بدین ترتیب مشاهده می شود كه مبالغ اخذ شده از جهانگردان بر اساس اطلاعاتی كه كسب نموده بودند تقریباً فراتر از انتظارات آنان بوده است.

بنا به دلایل فوق اهمیت پژوهش در زمینه قیمت گذاری صحیح در كشور ما از دو جنبه زیر اشكار می گردد. نخست چنانچه مشاهده شد نظارت بر قیمت ها و قیمت گذاری صحیح در كشور ما مورد بی توجهی قرار گرفته است و این امر منجر به نارضایتی جهانگردان از قیمت ها شده است و این مسئله به قدری مهم است كه حتی تبلیغات بسیار هوشمندانه و مداوم نیز نمی تواند اثرات منفی ناشی از قیمت های بالا و در اغلب موارد ناعادلانه و غیرمنصفانه را خنثی نماید.

دوم، عدم انجام تحقیقات لازم در مورد موضوع فوق الذكر و نیاز مؤسسات و دست اندركاران جهانگردی به انجام پژوهشهای لازم در این زمینه.

فهرست موضوعات:

عنوان

صفحه

مقدمه

عنوان پژوهش (بیان مسئله – تعریف موضوع تحقیق)

اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق

هدف پژوهش

فرضیه ها

قلمرو پژوهش

چارچوب موضوعی

چارچوب زمانی

چارچوب مكانی

متغیرها

روش تحقیق

روشهای آماری

محدودیتهای تحقیق

تعاریف عملیاتی واژه ها و اصطلاحات مهم تحقیق

فهرست منابع و مآخذ

[1] - دكتر مهدی الوانی و زهره دشتی شاهرخ، اصول و مبانی جهانگردی، تهران: انتشارات معاونت اقتصادی و برنامه ریزی بنیاد مستضعفان و جانبازان، 1373) ص ص 45-44

[2] - موحدی، علیرضا، (رساله فوق لیسانس دانشگاه علامه طباطبایی: بررسی عوامل مؤثر در عدم تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت جهانگردی ایران، 1374) ص 232

👇محصولات مشابه با تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور👇

پاورپوینت سیاست تقسیم سود و قیمت گذاری سهام آرماگدون گرایی و تأثیر آن بر سیاست خارجی ایالات متحده آمریكا مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر گذاری سیاست های پولی (افزایش عرضه پول) بر تولید، قیمت و نرخ ارز پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام ت تحلیل مقایسه ای بین مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای کاهشی در تبیین نرخ بازدهی واقعی سهام طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبان‌های خارجی و خدمات آموزشی در زمینه زبان های خارجی تحقیق سیاست خارجی نمونه درخواست سرمایه گذاری بر اساس قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی 4

👇محصولات تصادفی👇

جدید ترین و آخرین آزمون های EPT بهمراه پاسخ تشریحی بیش از 2000 سوال آزمون استخدامی با پاسخ+سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی با پاسخ مدل آماده هواپیما dassault rafale در فرمت STEP بررسی خصوصیات مغناطیسی سنگ ها در منطقه داورن مقاله آئین اوستا ایران هفت هزار سال پیشینه تمدن رضایت شغلی و بهره وری تحقیق بتن های اسفنجی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی استفاده از گردو در کاهش چربیهای خون پرسشنامه ی خودپنداره ی تحصیلی پاورپوینت بررسی قرنیز و ازاره مقاله بررسی نقش پس اندازی بیمه در اقتصاد پاورپوینت بررسی معماری پل پاورپوینت بررسی تاثیر کلسیم کلرید و PH در انعقاد شیر فایل پاورپوینت shock مراقبتهای پرستاری اورژانس در انواع شوک

👇کلمات کلیدی👇

تأثیر ;سیاست صحیح ;قیمت گذاری;كالاها و خدمات گردشگری;جذب گردشگران خارجی;پروژه ;پژوهش;مقاله ;تحقیق;جزوه;دانلود پروژه ;دانلود پژوهش;دانلود مقاله ;دانلود تحقیق;دانلود جزوه