تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران | academy | 2076

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران | رده محصول: مدیریت | آیدی فایل: 2076 | برچسب های فایل: تأثیر بازاریابی ;جذب جهانگردان;كشورهای جنوب خلیج فارس;ایران;پروژه ;پژوهش;مقاله ;تحقیق;جزوه;دانلود پروژه ;دانلود پژوهش;دانلود مقاله ;دانلود تحقیق;دانلود جزوه در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران است و با وجود اين كه تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران زنگ خطر را توي سر خودش تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران كه همسرش اشتباه مي كرده و تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران اينكه حق با خود اوست، چند تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران

تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران

بخش اول: كلیات و بررسی های تاریخی موضوع

فصل اول: كلیات

فصل دوم: سیر تاریخی جهانگردی در ایران

فصل سوم: سیر تاریخی جهانگردی و بازاریابی جهانگردی در جهان

مقدمه:

وابستگی شدید اقتصاد ایران به درآمد حاصل از صادرات نفت موجب گردید تا در طول چهار دهه اخیر تحولات سیاسی اثر بسیار نامطلوبی برروی برنامه ریزی و توسعه اقتصادی كشور برجای بگذارد اگر تحولات كشورهای جهان سوم را كه وابستگی ارزی به صادرات یك محصول داشته اند را مورد توجه قرار دهیم ملاحظه خواهیم نمود كه این كشورها هر زمان كه اراده كردند تا خط مشی سیاسی مستقلی را دنبال نمایند از طریق كشورهای بزرگ غربی با استفاده از حربه تحریم، دچار مشكلات اقتصادی و سیاسی شدیدی گردیدند بطوریكه در درازمدت قادر به ادامه خط مشی مستقل خود نگردیدند یا از آن منحرف شدند. در طول دهه های 50 و 60 و همچنین سه سال اول دهه 70 هجری شمسی نوسانات شدید قیمت نفت موجب گردید تا برنامه های تدوین شده توسط دست اندركاران مورد تجدیدنظرهای اساسی قرار گرفته و حتی در سال 1372 كه ایران نیز متأسفانه دچار بحران بدهیها گردید و قادر به بازپرداخت دیون خود نشد، علت آن تا حدود زیادی كاهش شدید قیمت نفت و درنتیجه كاهش درآمدهای ارزی حاصل از آن عنوان شده است. به دلایل ذكر شده فوق، امروزه بسیاری از ممالك دنیا سعی می نمایند تا درآمدهای ارزی خود را متنوع تا در صورتیكه یكی از منابع ارزی آنها به دلایلی دچار ركود و یا نوسان گردد، درآمدهای سایر بخش ها از شدت اثر آن كاسته و درنتیجه اثرات منفی حاصله را خنثی نمایند. برای مثال كشورهایی مانند تركیه، یونان، پرتقال، اسپانیا، ایتالیا، چین، سنگاپور، تایلند، مالزی، اتریش و پرتغال توانسته اند با متنوع نمودن منابع ارزی خارجی با تأكید بر صنعت جهانگردی، درآمدهای ارزی قابل توجهی را به دست آورند.

برابر آمارهای ارائه شده از سوی سازمان جهانی جهانگردی در سال 1992 آمریكا 861/53 فرانسه 25، اسپانیا 181/22، اتریش 832/14، هنگ كنگ 037/6، تركیه 639/3، كره جنوبی 272/3، یونان 268/3، مصر 730/2، اندونزی 729/2، فیلیپین 674/1، هند 415/1، مراكش 360/1، تونس 074/1، عربستان سعودی یك میلیارد دلار و اردن 462 میلیون دلار از طریق توریسم درآمد ارزی داشته اند، درحالیكه ایران در همین سال 60 میلیون دلار از این راه عایدات داشته است. در سال 1992 سهم ایران در بازار آسیای جنوبی 95/2 درصد بوده درحالیكه سهم هند 46/69 درصد با مبلغ 415/1 میلیارد دلار بوده است.

با توجه به اینكه ما از لحاظ آثار تاریخی كه در سرتاسر ایران پراكنده و هر یك به دوره های گوناگون تاریخی تعلق دارد و بخوبی پیام تمدن و فرهنگ ما را به بازدیدكنندگان منتقل می كند و همچنین مناظر طبیعی، تنوع آب و هوایی، وجود دریاها و دریاچه ها و غیره بسیار غنی می باشد لذا با استفاده از شیوه های صحیح مدیریت بازاریابی می توان بین نیازهای جهانگردان و امكانات كشور توازن مطلوبی را ایجاد نمود.

با توجه به اینكه كشورهایی كه در جذب جهانگردان خارجی موفق می باشند از تكنیك های بازاریابی بهره برداری می نماید و با استفاده از تحقیقات بازاریابی نیازهای بازارهای هدف خود را بررسی و سپس امكانات لازم را در جهتئ ارضاء این نیازها توسعه می دهند، انتظار می رود كه در آینده تعدا جهانگردان وارد به این كشورها افزایش می یابد. دست اندركاران صنعت جهانگردی كشور ما نیز بایستی با توجه به اهمیت جذب جهانگردان خارجی در توسعه اقتصادی در این زمینه فعالیت تا بتوانند موفق گردند.

1-1-عنوان پایان نامه (طرح مشكل – تعریف مسئله)

با توجه به اینكه عدم استفاده از شیوه مطلوب مدیریت بازاریابی در صنعت جهانگردی ما را از جذب جهانگردان بیشتر محروم نموده است و كشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از نظر بالا بودن در آمد سرانه و همچنین تجانس دینی و فرهنگی مشتركات زیادی با ما دارند لذا عنوان پایان نامه به شرح زیر عرضه شده است:

«تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران»

2-1-هدف پژوهش

هدف این تحقیق شناسایی متغیرهای اصلی مدیریت مطلوب بازاریابی در بازارهای كشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و اثرات آن بر توسعه جهانگردی جهت افزایش درآمدهای ارزی (صادرات نامریی) می باشد. به نظر می رسد كه با شناسایی این عوامل برنامه ریزی و اجرا دقیق مدیریت بازاریابی بتوان تا حدود زیادی درآمد ارزی توریسم را افزایش، درآمدهای خارجی را متنوع و كشور را از آسیب پذیری ناشی از نوسانات قیمت نفت حفظ نمود.

فهرست موضوعات:

عنوان

صفحه

فصل اول: كلیات

1-1-عنوان پایان نامه (طرح شكل – تعریف مسئله)

2-1-هدف پژوهش

3-1-فرضیه ها

4-1-اهمیت پژوهش

1-4-1-تهیه ارز خارجی

2-4-1-اشتغال زایی

3-4-1-توسعه اقتصادی

4-4-1-نیاز تحقیقاتی

5-1-قلمرو پژوهش

1-5-1-چهارچوب موضوعی

2-5-1-چارچوب زمانی

3-5-1-چارچوب مكانی

6-1-روش تحقیق

7-1-محدودیتهای تحقیق

8-1-روش های آماری

9-1-تعاریف عملیاتی واژه ها و اصطلاحات مهم تحقیق

تجزیه و تحلیل آماری داده ها و اطلاعات

👇محصولات مشابه با تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران👇

تحقیق خلیج فارس تنگه هرمز و جزایر سه گانه خط قرمز ملت ایران خلیج فارس در گذرگاه تاریخ تاثیر انقلاب اسلامی بر کشورهای منطقه خلیج فارس اقتصاد جهانی‌ نفت‌ و راهكاری‌ منطقه‌ ای‌ برای‌ خلیج‌ فارس بررسی ترتیبات امنیتی خلیج فارس 1990-1970 مقاله اقتصاد جهانی نفت و راهکار منطقه ای برای خلیج فارس گزارش کاراموزی مدیریت زیست محیطی شركت ذوب و نورد خلیج فارس مقاله بررسی پروفیل‌های قائم سرعت صوت و تشكیل كانال صوتی در منطقه خلیج فارس شوادان در معماری جنوب ایران

👇محصولات تصادفی👇

سیستم انتقال قدرت دو کلاچه CVT مطالعه و بررسی ساختار زمین ساختی و تكتونیكی منطقه البرز مركزی ماموریت‌ اصلی‌ آقای‌ جرج‌ بوش‌ هماهنگ سازی task و thread ها و Ada آنالیز اگزرژی آبگرمکن‌های خورشیدی دانلود پاورپوینت تجزیه، طراحی و طبقه بندی مشاغل (فصل دوم کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی) سابقه تاریخی و مفهوم اقدامات تأمینی و تربیتی کسب درامد هفت میلیون تومان در ماه مجموعه لغات زبان انگلیسی 3 دانلود پاورپوینت سهام عادی (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) آموزش کار درمنزل پاورپوینت شناسایی گونه های علف هرز پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی (استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش) پاورپوینت بررسی بنه ، میوه درخت سقز

👇کلمات کلیدی👇

تأثیر بازاریابی ;جذب جهانگردان;كشورهای جنوب خلیج فارس;ایران;پروژه ;پژوهش;مقاله ;تحقیق;جزوه;دانلود پروژه ;دانلود پژوهش;دانلود مقاله ;دانلود تحقیق;دانلود جزوه