چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی | academy | 5305

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی | رده محصول: مدیریت | آیدی فایل: 5305 | برچسب های فایل: چارچوب نظری;پیشینه تحقیق ;مهارت های; یادگیرنده الکترونیکی در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی است و با وجود اين كه چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی زنگ خطر را توي سر خودش چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی كه همسرش اشتباه مي كرده و چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی اينكه حق با خود اوست، چند چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی

یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را می‌شناسد و آنها را ارج می‌نهد به خوبی می‌داند که چه می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیل‌گر و گزینش‌گر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و داده‌ها از منابع گوناگون استفاده می‌کند. داده‌ها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی می‌کند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارایه می‌دهد. او به مثابه تولید کنندۀ دانش، با استفاده از منابع و فناوری‌های نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارت‌های فنی لازم را کسب می‌کند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راه‌اندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،1386).

برای اینکه یادگیرندگان برای جزئیات درس آماده شوند، باید فعالیت‌های پیش از یادگیری متنوعی تدارک دیده شود تا یادگیرنده را برانگیزاند و او را برای یادگیری الکترونیکی آماده کند .دلیل منطقی فراهم شود تا یادگیرندگان از اهمیت و مفید بودن درس الکترونیکی مطلع شوند. برای کمک به یادگیری جزئیات درس و به منظور نشان دادن ساختار شناختی موجود، باید ترکیب و یکپارچگی جزئیات درس الکترونیکی و فعال سازی ساختارهای موجود فراگیرندگان فراهم شود. یادگیرندگان باید از پیامدها و نتایج یادگیری درس مطلع شده باشند به گونه‌ای که بدانند چه انتظارات و توقعاتی از آنان می‌رود و بتوانند پیش بینی کنند چه موقع به نتایج نهایی درس رسیده‌اند. پیش سازمان دهنده‌ای باید آماده شده باشد تا ساختاری را برای سازمان دادن جزئیات درس الکترونیکی ایجاد کند یا میان آنچه یادگیرندگان از قبل می‌دانسته‌اند و آنچه را که در حال حاضر یاد می‌گیرند، ارتباط برقرار کند (اندرسون و الومی،52:1385).

دانشجوی مجازی تحت عنوان شخصیت الکترونیکی باید دارای تواناییهای معینی چون توانایی تبادل نظر درون گروه به منظور تدوین پاسخ‌ها، حفظ مسائل محرمانه و رازداری در فرایند ارتباط، ابراز هیجانات به شکل نوشتاری به شخصی که با او همکاری داشته و شخصی‌سازی ارتباطات در فرایند آموزش درون شبکه‌ای باشد. همکاری یکی از مشخصات بارز گروههای یادگیری در آموزش درون شبکه ای است. همکاری فرایندی است که به دانشجویان کمک می‌کند از طریق وجود اهداف، کشف و فرایند مفهوم پردازی مشترک به سطوح عمیق‌تری از تولید دانش دست یابند. دانشجوی مجازی باید انعطاف‌پذیر باشد و تجارب و عقاید جدید را با آغوش باز بپذیرد. در کلاس درون شبکه‌ای، دانش و معرفت از طریق مشارکت دو گروه یادگیری مربی و دانشجو به وجود می‌آید(اصنافی و حمیدی،1384).

راهبردهایی از قبیل فعالیتهای متنوع درسی به منظور به کارگیری همۀ شیوه‌های یادگیری، به حداکثر رساندن فایده رویکردهای چندگانه با توجه به موضوع، بحث در خصوص رهنمودهای درسی با فراگیران به منظور دستیابی به هدف یادگیری، استفاده از اینترنت به عنوان ابزار و منبع تدریس و تشویق دانشجویان برای جست و جوی منابع در آن، محیط انعطاف‌پذیری را مهیا می‌سازد(شفیع پور مطلق، 1387). نیکولز[1] نیز در سال 2008 در پژوهش خود مدلی مفهومی به نام ای ال پی ام[2]پیشنهاد داد. او در مدل خود عوامل مؤثر بر گرایش و اصرار دانشجویان به یادگیری الکترونیکی را گرایش به رایانه، انگیزه شخصی دانشجویان، برانگیزاننده‌های محیطی، رضایت، عملکرد گذشته دانشجویان و موارد جمعیت شناختی مربوط به آنها معرفی کرد(الهی، کنعانی، شایان،1390).

طبق نظر سنچز از جمله عواملی که بر دانشجویان در یادگیری الکترونیکی مؤثر است می‌توان؛ نگرش، سهولت استفاده و هدف استفاده از وب را مهم دانست(فرانکو،لوپزو ولیکا[3]،2009). بنابراین برخی از دانشگاه‌ها یا موسسه‌های ارائه کننده آموزش مجازی با توجه به ویژگیهای محیط‌های مجازی و برای کمک به یادگیرندگان مهارت‌های مورد نیاز یادگیرندگان را فهرست می‌کنند.

محیط الکترونیکی از ابزارها، امکانات و نرم افزارهای گوناگونی تشکیل شده است. طراحان و برنامه‌ریزان درسی با به کارگیری این ابزارها و نرم افزارها می‌توانند مطالب و مفاهیم آموزشی را به صورت چند رسانه ای تهیه کنند و با پیوندگذاری‌های گوناگون مطالب مرتبط با موضوع درس را در دسترس یادگیرندگان قرار دهند. با توسعه دسترسی به رایانه‌ها و اینترنت فرصتهای جدیدی برای یادگیری به وجود آمده است. این فن‌آوری‌ها به مدرسان در کلاس درس و طراحان، تهیه‌کنندگان و مجریان انواع آموزش‌های رسمی و غیررسمی در سطوح مختلف امکان می‌دهد تا با به کارگیری امکانات چند رسانه‌ای، تعاملی و شخصی‌سازی محیط یادگیری غنی و اثربخشی برای یادگیرندگان فراهم سازند(سراجی و عطاران،56:1389).

[1]. Nikolz

[2]. E-learning Persistence Model(e-LPM)

[3]. Franco S.M. Z.F. Lopez M. F. Velicia M. F.

👇محصولات مشابه با چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت های یادگیرنده الکترونیکی👇

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مهارت های اجتماعی چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مهارت های مدیران آموزشی مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

👇محصولات تصادفی👇

تحقیق در مورد شورش تحقیق معماری کشور مصر مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی پاورپوینت درس چهارم (خورشید پنهان)-پیام آسمان نهم مقاله الگوریتم مسیریابی شبکه های بیسیم ادهاک مجموعه وکتور لوگوی ارایشگاه زنانه بررسی سوئیچینگ رگولاتور 75 وات کتاب هندسه (2) پاورپوینت خود سنجی و همسان سنجی پرسشنامه تئوری خاکستری جهت پالایش مؤلفه ها جزوه آموزشی جامع آشپزی مقاله بررسی اندیشه سیاسی سید قطب و تأثیر آن بر جنبشهای اسلامی معاصر قانون جذب مقاله لاتین مترجم آدرسهای شبكه ios سیسكو با ترجمه فارسی روش تحقیق روابط زوجین با والدین خود و مشکلات ناشی از آن

👇کلمات کلیدی👇

چارچوب نظری;پیشینه تحقیق ;مهارت های; یادگیرنده الکترونیکی