مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس | academy | 5726

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس | رده محصول: مدیریت | آیدی فایل: 5726 | برچسب های فایل: مبانی نظری;تکنولوژی آموزشی هوشمند سازی مدارس در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس است و با وجود اين كه مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس زنگ خطر را توي سر خودش مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس كه همسرش اشتباه مي كرده و مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس اينكه حق با خود اوست، چند مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایشبا فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس

تاریخچه مدارس هوشمند

تفکر استفاده از رایانه­ها و شبکه­های رایانه ای برای کارهای مدرسه ای و عملی به قرن بیستم و اوائل دهه 1960 بر می­گردد. اینترنت که در دوران جنگ سرد از درون شبکه معروف پا گرفت، بسیار سریع رشد کرد. منشاء مدارس هوشمند به سیستم آموزش از راه دور باز می گردد. مدارس هوشمند طرحی است که اولین بار در سال 1984 توسط دیوید پرکینز و همکارانش در دانشگاه هاروارد ارائه شد. این طرح به تدریج در چند مدرسه اجرا شد و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوری­که امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته در زمینه فناوری اطلاعات، همچون مالزی، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه‌های توسعه خود استفاده می‌کنند. از جمله کشورهایی که در زمینه مدارس هوشمند گام‌های موثری برداشته‌اند، به غیر از مالزی و آمریکا می‌توان به کشورهای کانادا، سوییس، ایرلند و مصر اشاره کرد .(مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش،1390).

آموزش از راه دور سالیان درازی است که در سطح جهان وجود داشته و دارد و از زمانی که فناوری اطلاعات پیدا شد، توسعه یافت و سرعت بیشتری گرفت و توانست به صورت وسیعتری در سطح جهان، به خصوص در کشور های درحال توسعه رشد کند. از سال 1990 میلادی که وب سایت­ها عملا در صحنه حاضر شدند و نرم افزارهایی که توانست با روشهای آسان­تری اطلاعات را بین مخاطب و رایانه رد و بدل کند. در واقع سال 1993 را می توان سال شروع دقیق توسعه­ی مدارس هوشمند بدانیم و همانطور که می بینیم در یک دهه شاهد هستیم که این پدیده در جهان شکل گرفته و در همین مدت کوتاه توانسته به سرعت خود را مطرح کند(جلالی، 1388).

مدارس هوشمند تحولی عظیم را در نظام­های آموزشی به دنبال خواهد داشت ، به نحوی که دانش­آموزان قادر خواهند بود فناوری اطلاعات را در تمامی زمینه های آموزشی، از جمله مدیریت و برنامه کلاس درس به کار ببندند. هدف نهایی از فعال نمودن مدارس هوشمند ، تربیت نیروی کار مجهز به سواد رایانه­ای است که بتوانند نیازهای قرن بیست و یکم را برآورده کنند. بیشترین موفقیت در این بخش از برنامه هفتم توسعه دولت مالزی پیش­بینی شده است و دولت مالزی امیدوار است تا پایان برنامه، حداقل 750 مدرسه را به سیستم هوشمند مجهز کند. رویکرد مدارس هوشمند، رویکرد جامعه و تلفیقی است. از آن جهت جامعه است که به منظور برآوردن نیازهای دانش­آموزان با روشهای یادگیری متفاوت و استفاده از ابزارهای چندرسانه­ای (بصری،کلامی، شنیداری و عملی) تلاش خواهد داشت تا زمینه رشد همه جانبه استعدادهای دانش آموزان را تدارک ببیند و تلفیق همان­گونه که قبلا بیان شد به جای استفاده ابزاری از فناوری اطلاعات و با ارائه واحد مستقل فناوری در کنار سایر واحدهای درسی تلاش خواهد شد که به صورت تلفیقی ما بین برنامه­های درسی و روشهای و شیوه­های یادگیری نسبت به کارامد و اثربخش نمودن نظام آموزشی اقدام گردد. به علاوه مدلهای آموزشی مدارس هوشمند شرکت فعالانه دانش­آموزان طلب می کند. دانش­آموزانی می توانند از این رویکرد فایده ببرند که دارای تفکر خلاق و نقادانه باشند و از سطح توانایی قابل قبولی برخوردار باشند. مدارس هوشمند محیط همکاری و رقابت هستند و مواد آموزشی و تمرینات جهت بسط این مهارتها در دانش آموزان طراحی شده اند(عبادی، 1383، ص37).

کشور مالزی از اوایل دهه 70 به منظور حرکت به سوی اقتصاد دانش‌محور و رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان صنایعدیگر و اشتغال­زایی در حوزه ICT سعی کرد که از قابلیت‌های این حوزه در تمام زمینه‌ها از جمله آموزش و پرورش بهره ببرد. این کشور با ارائه طرح مدارس هوشمند کلاس‌های معمولی را به کلاس‌های الکترونیکی تبدیل کرد که در آن معلم به جای انتقال دانش و اطلاعات، قدرت قضاوت دانش­آموزان در انتخاب اطلاعات از منابع مختلف را افزایش می‌دهد و زمینه‌ یادگیری مادام‌العمر دانش­آموزان و شهروندان مالزی را فراهم می‌آورد. (همان منبع).

طرح راه­اندازی مدارس هوشمند اولین بار در کشورمالزی به اجرا درآمد و قرار شد تا سال 2020 تمامی مدارس این کشور بهصورت هوشمند اداره شوند اما در کشور ما این طرح از سال 86 و با راه­اندازی اولین مدرسه هوشمند در مقطع ابتدایی اجریی شد. اگرچه تعدادی مدرسه آن هم درمقطع دبیرستان در تهران طرح کلاس هوشمند را به صورت پایلوت اجرا کرده اندو حتی آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تفاهم نامه­ایطرح اتصال 50 هزار مدرسه به شبکه رشد را در قالب طرح مدارس هوشمند کلید زدند اما بهره­گیری از فناوری­های نوین در تمامی سطوح مدارس ابتدایی برای اولین بار در کشور از سوی پیشتازان رایانه ایران و با حمایت­های معنوی وزارت آموزش و پرورش شکل گرفت.(همان منبع).

👇محصولات مشابه با مبانی نظری تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدرسه هوشمند پژوهش درباره تکنولوژی بتن مقاوم سازی تیر مركب بتن ـ فولاد با استفاده از CFRP مبانی نظری درباره توانمند سازی مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی خصوصی سازی بیمه نقش تکنولوژی آموزشی در یادگیری چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدرسه هوشمند دانلود رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی هوشمند سازی اسباب بازی متحرک با هدف حرکت درهزار تو

👇محصولات تصادفی👇

نقشه دو بعدی و سه بعدی ساختمان مسکونی 3 طبقه با نمای رومی و طراحی معماری بسیار زیبا گزارش آشنایی با مشخصات كلی الكتریكی پست 63 كیلو ولتی كمال آباد كرج بررسی اثر پوشش های پلیمری کربنی در تقویت و ترمیم تیرهای پیوند مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله دانلود پاورپوینت رهبری (فصل دهم کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی) پاورپوینت نور در معماری جزوه کامل زبان انگلیسی3 مقاله بررسی فرآیند فشار بالا در تهیه مواد غذائی تحقیق درباره مفاهیم‌ نظری‌ گزارشگری‌ مالی‌ مقاله بررسی بار الكتریكی مقاله بررسی جوشكاری با اكسی استیلن مقاله بررسی ماتریس حسابداری اجتماعی برش پلاسما پاسخ تشریحی سه دوره آخر آزمون EPT دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی رایانه ای

👇کلمات کلیدی👇

مبانی نظری;تکنولوژی آموزشی هوشمند سازی مدارس