پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری | academy | 5914

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری | رده محصول: مدیریت | آیدی فایل: 5914 | برچسب های فایل: قیمت گذاری;پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری;مبانی نظری قیمت گذاری;پیشینه پزوهش قیمت گذاری;دانلود پیشینه پزوهش و مبانی نظری قیمت گذاری در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری است و با وجود اين كه پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری زنگ خطر را توي سر خودش پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری كه همسرش اشتباه مي كرده و پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری اينكه حق با خود اوست، چند پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری

پیشینه پزوهش و مبانی نظری قیمت گذاری

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

قیمت گذاری

به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمت‌گذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می‌شوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد می‌کند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است. قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شركت نیز باید تغییر كنند. چرخه عمر محصول، می تواند بیانگر تغییراتی باشد كه شركت در مسیر حركت محصول در چرخه عمر خود، اعمال می كند. استراتژی های قیمت گذاری نیز باید با سایر استراتژی های شركت هماهنگ باشند و همچنین مدیران باید بدانند چگونه قیمت مناسب را تعیین كنند (شیپلی، 2001).

قیمت‌گذاری، تصمیمی است كه نظریه‌های تقاضا، هزینه و ساختار بازار را به هم ربط می‌دهد. تصمیم به قیمت‌گذاری كانون توجه نظریه اقتصاد خرد در تخصیص منابع بوده است. در تحلیل تصمیم‌گیری تجاری،‌ قیمت‌گذاری دقیقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتی است. علاوه بر این، تصمیم قیمت‌گذاری وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است نه خود هدف به طوری كه تصمیمات مربوط به قیمت باید در زمینه اهداف كلی تجاری ملاحظه شوند. قیمت، یك متغیر راهبردی و عملیاتی است به طوری كه تصمیمات قیمت‌گذاری می‌تواند اثر قابل توجهی روی عملكرد آتی و فعلی داشته باشد. به علت بُعد زمانی قیمت، لازم است اهداف قیمت‌گذاری به دقت تعریف شود. به عنوان مثال تنظیم یك قیمت جاری در سطح پایین ممكن است تصمیم بهینه‌ای باشد اگر تنظیمات بعدی و وضعیت یك بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قیمت از دست دادن منافع كوتاه‌مدت شود.

مسئله قیمت گذاری در خرید یک عاملی است که نباید آن را دست کم گرفت؛ بعضی از محققان تاکید بیشترشان بر روی عوامل دیگری است که خریدها را افزایش می دهد و آنها توجه کمی به آن دارند و یا هیچ توجهی به قیمت گذاری نمی کنند. ضرورت و لزوم اطلاعات محصولات تولیدی، پارامترهایی باویژگی های فراوانی را با خود به همراه دارند که بستگی به شخص مشتری دارد. به بیان دیگر، آن وابسته به آن چیزی است که مشتری درباره اطلاعات یک محصول مهم تلقی می کند و اولین انگیزه را برای خرید می دهد. پس قیمت گذاری به عنوان یک ترجیح بر رفتار خرید مشتری تاثیرداشته و عمل می کند تا اینکه مشتری را تحریک به خرید کند، مطابق با آنها در مطالعاتشان توضیح می دهند که قیمت یک پارامتری از تصمیم خرید است که نمی توان آن را نادیده گرفت. آنها فراتر رفته و توضیح دادند که وقتی یک پارامتری در تصمیم به خرید مهمتر از قیمت قرار گرفتند، پس ارزش آن بعنوان یک پیش نیاز برای خرید در نظر گرفته می شود، اما اگر آن پارامتر کم اهمیت تر از قیمت قرار گیرد، پس دامنه قابل قبول را می توان بعنوان یک ترجیح دید تا یک پیش نیاز، بنابراین، قیمت یک تعیین کننده کلی برای مشتریانی خواهد بود که نسبت به آن احساس هستند. امروزه، بسیاری از شرکت های اینترنتی نیاز به قیمت گذاری با انعطاف بیشتر را درک کرده اند. آنها این کار را با طراحی و قیمت گذاری محصول تولیدی از طریق شخصی سازی/ رسم شدن، حراج و مزایده، ارتقاء و غیره انجام می دهند، آنهم به روشی که با نیاز/ آرزوی مشتریان متناسب بوده و بنابراین به آنها فرصت انتخاب را بدهند. این کارها دقیقاً به تجارت آنها ارزش می دهد. اگر اطاعات محصولات فروخته شده به نفع مشتریان تنظیم گردند، پس، انعطاف پذیری قیمت بطور فزاینده وجود خواهد داشت) مسائل قیمت گذاری در خریدها یک عاملی است که نباید آن را دست کم گرفت؛ بعضی از محققان تاکید بیشترشان بر روی عوامل دیگری است که خریدها را افزایش می دهد و آنها توجه کم و یا هیچ توجهی به قیمت گذاری نمی کنند.

. Shipley

👇محصولات مشابه با پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری👇

مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی قیمت گذاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر گذاری سیاست های پولی (افزایش عرضه پول) بر تولید، قیمت و نرخ ارز پیشینه پژوهش و مبانی نظری ضریب قیمت پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی تصمیم گیری در سرمایه گذاری مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی ضریب قیمت مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام ت تحلیل مقایسه ای بین مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای کاهشی در تبیین نرخ بازدهی واقعی سهام

👇محصولات تصادفی👇

نموه سوال مطالعات اجتماعی چهارم در آبان ماه گزارش کارآموزی اداره مخابرات شهرستان شیروان مقیاس خودكارآمدی تحصیلی مقاله بررسی روند رشد فن آوری در موتورهای دیزلی، بنزینی و موضوع گازسوز گزارش کار آزمایش آشنایی با اصول اسیلوسکوپ، ترکیب امواج سینوسی و مشاهده اشکال لیسا ژو تحقیق بررسی ایمنی و بهداشت كارمندان سیستم عامل شبكه چیست؟ پاورپوینت بررسی خاک مسلح پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS (درس اکولوژی) استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان یزد پرسش نامه باورها و گرایش به سوء مصرف مواد مخدر در نوجوانان ارائه یك ساختار پیشنهادی برای حذف تداخل های هم كانال پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی پاورپوینت نوشابه گازدار به همراه فایل Word دانلود ساختار مدیریت و نظام آموزش و پرورش در مدرسه سعادت بوشهر 41 ص

👇کلمات کلیدی👇

قیمت گذاری;پیشینه پژوهش و مبانی نظری قیمت گذاری;مبانی نظری قیمت گذاری;پیشینه پزوهش قیمت گذاری;دانلود پیشینه پزوهش و مبانی نظری قیمت گذاری