مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی | academy | 6448

سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. نام محصول دانلود: مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی | رده محصول: علوم انسانی | آیدی فایل: 6448 | برچسب های فایل: مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی;پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود نظم بخشی ;مبانی نظری تحقیق خود نظم بخشی ;پیشینه نظری تحقیق خود نظم بخشی در هنگام پرداخت از هر کدام از درگاه های بانک توجه داشته باشید از همه کارت های عضو شتاب پرداخت میسر است و محدودیتی وجود ندارد.

بسيار نازك و بدن نما پوشيده مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی است و با وجود اين كه مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی زنگ خطر را توي سر خودش مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی مي شنود، همچنان اصرار مي ورزد مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی كه همسرش اشتباه مي كرده و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی اينكه حق با خود اوست، چند مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی دقيقه طول نمي كشد كه زنگ

مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود نظم بخشی

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

طبق نظر بندورا اگر اعمال تنها بوسیله پاداش و تنبیه بیرونی تعیین می­شدند، مردم شبیه بادبادک عمل می­کردند و هر لحظه تغییر جهت می­دادند تا خود را به عواملی که بر آنها تأثیر می­گذارد وفق دهند. با مردم غیر اصولی رفتار به دور از اخلاق و با مردم درستکار رفتار شرافتمندانه داشتند. حال اگر تقویت­کننده بیرونی و درونی رفتار را کنترل نمی­کنند پس چه چیزی آن­را کنترل می­کند؟ پاسخ بندورا این است که رفتار آدمی رفتار خود نظم داده شده است. انسان از تجربه مستقیم و غیر مستقیم معیارهای عملکرد را می­آموزد سپس آن معیارها پایه­ای می­شوند برای ارزیابی­های فرد. اگر عملکرد فرد در موقعیت­ها با معیارهای او هماهنگ بود مثبت ارزیابی می­شوند و اگر هماهنگ نبود منفی ارزیابی می­شود. از نظر بندورا تقویت درونی حاصل از ارزشیابی شخصی از تقویت بیرونی نیرومندتر است (هرگنهان، 2009).

یادگیری خود تنظیمی یک چشم انداز مهم در پژوهش­های اخیر روان­شناسی تربیتی است (آکسان، 2009). این رویکرد از سال 1980، مطرح شد و به واسطه اهمیتی که در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دارد شهرت فزآینده­ای پیدا کرده است (ریان و پینتریج، 1997؛ نقل از احمدی پور، 1387). یادگیری خود تنظیمی یک فرآیند فعال و خود رهنمون است که دانش آموزان، شناخت، انگیزش، نتایج، رفتار و محیط خود را در جهت پیشبرد اهدافشان کنترل و تنظیم می­کنند (گوداس و همکاران، 2010).

زیمرمن5 یادگیری خود تنظیم را نوعی از یادگیری كه در آن افراد تلاش­های خود را برای فراگیری دانش و مهارت بدون تكیه به معلم و دیگران، شخصاً شروع كرده و جهت می­بخشد تعریف می­كند به عبارت دیگر در این یادگیری افراد مهارت­هایی برای طراحی، كنترل و هدایت فرآیند یادگیری خود دارند و تمایل دارند یاد بگیرند و قادرند کل فرآیند یادگیری را ارزیابی کنند ( فرمهینی فراهانی و همکاران، 1387). تلاش­های فعالانه­ای كه افراد به طور فراشناختی، انگیزشی و رفتاری در فعالیت­های یادگیری از خود نشان می­دهند (زیمرمن،2002).

نظریه یادگیری خودتنظیمی یكی از نظریه­هایی است كه محققان و شناسانِ تربیتی در قالب آن به مطالعه می­پردازند. براساس نظریه یادگیری خود تنظیمی، مؤلفه­های شناخت، انگیزش و كنش­وری تحصیلی به صورت یك مجموعه درهم تنیده و مربوط به هم در نظرگرفته می­شوند (شیرازی تهرانی، ۱۳۸۱). بنابراین، استفاده از راهبردهای یادگیری خود -تنظیمی، از جمله عوامل تعیین­كننده در موفقیت تحصیلی محسوب می­شود و با بررسی آن می­توان عملكرد تحصیلی دانش آموزان را پیش­بینی نمود. پیش­بینی عملكرد تحصیلی، یكی از موضوع­های محوری مورد علاقه روان­شناسی تربیتی است ( فارنهام و همکاران، ۲۰۰۳؛ نقل از بوساتو و همكاران، ۲۰۰۰). خود تنظیمی تعیین اهداف، تکمیل برنامه­ای در جهت دستیابی به آن اهداف، تعهد نسبت به انجام آن برنامه، اجرای فعال برنامه و اقدامات دیگری که در جهت باز خورد و اصلاح یا تعیین جهت انجام می­شود (بندورا، 1986،1997 ؛ نقل از آسچ، 2005). به بیان دیگر افراد هم­پای اجتماعی شدن خود، اتکای کمتری به پاداش­ها و تنبیه­های بیرونی پیدا کرده و عمدتاً رفتارشان را خود، تنظیم می­کنند (کرین، 2006).

مطالعه سوابق و تحقیقات نشان می­دهد که پیرامون خودتنظیمی تحصیلی پرسشنامه اندکی وجود دارد. مطالعه دوگان وآندرد(2011) نشان داد که پرسشنامه خودتنظیمی از شش عامل انگیزش بیرونی، انگیزش درونی، فراشناخت، کنترل و ارتباط شخصی، خود اثربخشی تشکیل شده است. در بررسی دیگری مگنو(2011) به این نتیجه رسید که پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی دارای هفت عامل می­باشد شامل حافظه، هدف­گزینی، خودارزیابی، جستجوی کمک، ساختار محیطی، مسئولیت یادگیری باشد و برنامه­ریزی و سازماندهی می­باشد.

1.Hergenhan

2.Aksan

3.Ryan

4.Goudas

5.Zimmerman

1.Furenhum

2. Busato

3. Asch

4. Carina

5. Dgun & Andrade

6. Magno

👇محصولات مشابه با مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی (فصل دوم تحقیق) مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی مبانی نظری تعاریف و مفاهیم کارکرد خانواده مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارکرد خانواده پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی هوش مفاهیم و تعاریف تربیتی، تحلیلی و کاربردی هوش گزارش کاراموزی تعاریف و مفاهیم و اصطلاحات شهری مقاله بررسی تعاریف و مفاهیم و تاریخچه شیوه بیان اکسپرسیونیسم در ارتباط با نقاشی ، معماری و شهرسازی مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن

👇محصولات تصادفی👇

دانلود راهنمای دستگاه CNC با کنترلر CC-G3/X3 Manual نمونه فرم قرارداد داخلی طرح‌های پژوهشی- كاربردی دانلود پرسشنامه باورهای خودشکوفایی امنیت شبکه های کامپیوتری دانلود پاورپوینت سازماندهی، سازماندهی پویا (فصل سوم کتاب مدیریت عمومی الوانی) پروژه کارآفرینی کارگاه تولید سیم خاردار مقیاس خودکنترلی پرسشنامه موفقیت ارتقاء پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش - نسخه دانشجویان تغییر محیط اوراكل 8 oracle بررسی معماری اقلیم سرد و کوهستانی طراحی و ساخت یک کنترل دمای دیجیتالی تابلوهای برق مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس پاورپوینت تولید مثل و تشکلات کندوی زنبور عسل 50 اسلاید پاورپوینت کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی

👇کلمات کلیدی👇

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی;پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود نظم بخشی ;مبانی نظری تحقیق خود نظم بخشی ;پیشینه نظری تحقیق خود نظم بخشی